این پاورپوینت در مورد شش سیگما و نقش آن در سازمان در 60 اسلاید زیبا می باشد.Six Sigma،شش سیگما
••سیگما اصطلاحی است که در آمار برای نشان دادن انحراف از «استانداردهای از قبل تعریف شده» به کار میرود. سیگما نشانگر درجه انحراف در مجموعهای از اندازهگیریها و یا یک فرآیند است.
••تلفیق و یکپارچهسازی صحیح تکنیکهای آماری در سیستمی جامع به نام شش سیگما صورت میگیرد، شش سیگما مسیری را جهت تبدیل دادهها به دانش مورد نیاز سازمان ایجاد میکند که در نتیجه آن تغییرات فرآیند مدار حاصل میگردد، جامعه کیفیت آمریکا دو مؤلفه تشکیلدهنده شش سیگما را راهبرد (استراتژی) و سنجهها میداند.
•
نخستین بار شش سیگما در سال 1980 مطرح گردید و شرکت های بزرگ آمریکا ( همچون موتورولا ) آن را سرلوحه عملکرد خود قرار دادند و دستاوردهای علمی ارزنده ای نیز داشتند. این روش بعدها مورد توجه اروپایی ها و ژاپنی ها قرار گرفت..
نام شش سیگما را به بیل اسمیت در دهه هفتاد نسبت می دهند. وی هم اکنون پدر شش سیگما خوانده می شود.
پروپوزال
تعداد صفحات: 9 صفحه
فرمت:pdf
شکر سفید یکی از کالاهای اساسی و پر مصرف کشور می باشد که طیف گسترده ای از مصرف کنندگان و صنایع غذایی و دارویی را پوشش می دهد. بر این اساس این محصول دارای شبکه توزیع گسترده ای است که حفظ کیفیت آن در طول این شبکه توزیع تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی ضروری است. علاوه بر خصوصیات شیمیایی و فیزیکی، حفظ خواص ظاهری محصول از عوامل و تاثیر گذارد بر رضایت مشتریان می باشد. خواص ظاهری محصول اولین بخش از خصوصیات هر محصول است که مشتری در اولین مواجه آن را دریافت و بر مبنای آن قضاوت خواهد نمود.
پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری و استراتژیهای تغییر و تحول سازمان
،89 اسلاید،pptx
این پاورپوینت در مورد مدیریت تغییر و نوآوری و استراتژیهای تغییر و تحول سازمان در 89 اسلاید زیبا می باشدüتحول سازمانی عموماً دو هدف اساسی را دنبال می کند:
.1همساز کردن سازمان با نیازهای محیطی.
.2تغییر رفتار کارکنان و همسو ساختن آنها با نیازهای نو.
سازمانهای کنونی در محیطهای متحول و پویایی قرار گرفته اندکه مدیران و رهبران آنها باید با نیروها و موانعی که در مقابل کوششهایشان جهت زنده نگهداشتن سازمان وجود دارد مقابله کنند ، این مقابله به وسیله تغییر صورت می گیرد .
تغییر یک واقعیت سازمانی است و رسیدگی به تغییر یکی از کارهای هر مدیری می باشد.
تحولات در یک سازمان نیاز به یک تسهیل کننده دارد . افرادی که به عنوان کاتالیزور عمل می کنند و مسؤلیت مدیریت فرآیند تغییر وتحول را می پذیرند عامل یا عوامل تغییر نامیده می شوند .
عامل تغییر می تواند مدیر ، کارمند یا افراد خارج از سازمان (که به عنوان یک مشاور در آن سازمان به کار مشغول هستند ) باشد.
محیط هم نا مطمئن است و هم پویا ، سازمان را به مثابه قایق کوچکی می بیند که رودخانه ای خروشان را طی می کند ،مسافران این قایق افرادی هستند که با هم سفر نکرده اند، همه با رودخانه ناآشنا هستند قصد خود را نمی دانند ، در این رودخانه تغییر طبیعی و مدیریت تغییر فرآیندی مداوم است.
تغییر برنامه ای : کوشش آگاهانه و کلی در اداره رویدادها جهت دستیابی به نتایج از پیش تعیین شده.
تغییر خودجوش: برای بوجود آمدن این قبیل تغییر کوشش عمدی صورت نمی گیرد ، در اکثر موارد تغییرات خودجوش نتیجه مقابله و واکنش به آشفتگی هائی است که از رویدادها ناشی می گردد.
تغییر تکاملی: شامل کل دگرگونیهای بزرگ و کوچکی است که در بلند مدت در یک سازمان رخ
فرمت:word ( قابل ویرایش)
مقدمه کوتاه
مدیریت دانش چیز جدیدی نیست . درواقع ،از صدها سال قبل که مالکان شرکتهای فامیلی و یا پیشه وران زبده تجارت حرفه ای خود رابه طور کامل و دقیق به فرزندان و شاگردان خویش انتقال می داده اند، مدیریت دانش وجودداشته است . اما، تا سال 1990 که مدیران عالی سازمانها شروع به بحث درباره مدیریت دانش کردند چیزی به این نام وجود نداشت . به همان اندازه که زیربناهای اقتصاد صنعتی از حالت وابستگی به منابع طبیعی به سمت وابستگی به سرمایه های فکری تغییر حالت پیدا می کرد، مدیران نیز ناگزیر از آن بوده اند تا به بررسی دانش زیربنایی کسب وکارشان وچگونگی استفاده از آن بپردازند.
پروژه ای کامل با منابع خارجی و ترجمه شده که زحمت زیادی برای این کشیده شده امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره
مدیریت دانش
هرست مطالب صفحات
مقدمه کوتاه ......................................................... 5
فصل اول